onsdag 11. april 2012

DIY Vekommen skilt

Her i Leiligheten er det lite som er bloggebart for øyeblikket! Koffertene er ikke pakket ut en gang etter at vi kom hjem fra Påskeferie i går..Litt lat på den måten:P Er absolutt ikke klar for hverdagen igjen..Vil ha mer ferie! Kunne godt ha tenkt meg en tur til varmere strøk nå ja!

Men over til tema:)
Fikk en kjempegod ide før jul, da jeg tok meg en runde inne på forskjellige blogger. Husker desverre ikke hvem sin blogg det var:/ Iallefall var ideen et dørskilt! Og her er virkelig slik at man tar det man har:D Og på den måten blir ingen skilt like!


En fin drivved fra fjæra, noen kjøpte bokstaver..og resten fant jeg litt her og litt der.


Velkommen inn!


Skiltet fikk Mamma og Pappa i julegave hos meg. Men har ikke somlet meg til å ta bilde av det før nå:)


Faktisk så har det vært kjempefint vær i Trondheim i dag. Så selv om snøen ligger, så smelter den vel snart:) Har kost oss lenge ute i dag..med lang tur, og besøk i hundegården:) Håper alle har hatt en kjempefin Påske! Har kost meg skikkelig..og nesten ikke vært i nærheten av verken tv eller data..og ligger derfor skikkelig etter i Bloggeverden:P Men skal ta meg en runde snart:) Må bare komme meg i hverdagsmodus igjen:P


Klem

9 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Stilig og veldig kreativt :)

Jatte sa...

Hei søta!

SUPERKULT skilt altså, du er flink!

Ha en fin Torsdag,
Klem jatte♥

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Kjempefin velkomst å ha den skílten hengende når man kommer hjem.
I dag har jeg sett to stråler sol og nå må jeg dessverre dra till jobben så ha de bra og kos deg med bloggverden, klem

hill`s interiørblogg sa...

Så artig skiltet ditt ble. Det var en ny ide ;O)
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Siri sa...

Hei! Så stilig!!! Dette var utrolig kult.. Så flink du er! Tipper de var fornøyde da de fikk dette. Klem Siri♥

Solveig (Svingenslillehus) sa...

WOW, skiltet ble rå flott jo! Og så personlig! :)

Ha en fin kveld!
Klemmer til deg!

Bente sa...

Skiltet var kjempefint. Så kreativ du er.

Klem Bente

- Ina Moe Egenes sa...

Det var jammen meg ett orginalt og fint skilt. Man tar hva man har, og vips så har man en fantastisk og unik gave :)

Karoline sa...

Hei, fine deg :) Ville bare si at jeg har gitt deg en blog award, da du er en av mine bloggfavoritter!
Håper du får en super helg! Klem fra meg :)