tirsdag 10. april 2012

Trekning!!

Bare for noen timer siden snublet vi inn døra etter en laaaang Påskeferie på Helgeland! Herlig har det vært.
Bare kos og avslapping♥

Så kom jeg på at Give Awayen min skulle trekkes i dag!:D
For å spare tid brukte jeg ''True random number generator''. Genialt for å slippe å brette papirlapper hele kvelden;) 56 deltakere og totalt 119 lodd ble tatt! Og siden det er tv kveld med både Fruene og Greys i kveld, blir det fort gjort;)

Vinneren av 1 premien er...


Lotte med den fine bloggen Lottemora sin tumleplass.
Kjempekoselig jente som faktisk arrangerte det fantastiske bloggetreffet jeg nettopp var på!

Vinneren av 2 premien er...


Siri med bloggen Huset på Landet. En blogg jeg har fulgt lenge, og som jeg liker kjempegodt!:D

Gøy at det ble dere jenter!:D
Send meg adressen deres på mailen min chilli_87@hotmail.com, så sender jeg dere premien i posten så fort jeg kan:)


Velkommen til alle nye følgere! Og takk til alle som ville være med på Give Awayen min:)


GodeKlemmer



6 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hurra for heldig vinner :)

Fineste tirsdagskvelden til deg!
Jeg skal kose meg på en skikkelig bloggrunde jeg nå :)

Klem

Natalie sa...

Gratulerer til vinnere :):) jeg er fortsatt i påske-modus kjenner jeg..har halvveis starta på et stuebord, men jeg er litt for lat enda....:p Hihi :) håper du koste deg i påsken:D klem!

LillaPanter sa...

Heluen!

Svar på kommentaren du har lagt inn t me:
Ja e viste d tæppe når du va t me sist.
Heklekurs kan vi ta når e tar permisjon om to uke ja :)

Håpæ du har hatt ein fin påske heime i nord :)

Siri sa...

Weeee!! Hurra, hurra! Nå ble jeg glad! Sitter og jobber med eksamen, og etter turen innom deg kommer det til å gå mye lettere nå! Hihi..

Kommer til å sjekke posten jevnt framover nå, ja! Alltid stas med gaver! Ha en fin dag Linda. Klem Siri♥

Monica sa...

Velkommen hjem fra påskeferie! ♥
Æsj, jeg vinner aldri på giveaway'er....hehehe.... *furte, furte* ;p
Klem :)

Sivs verden sa...

Gratulerer til heldige vinnere:)

Klem