tirsdag 24. april 2012

1 års feiring av bloggen!

I morgen er det akkurat 1 år siden jeg publiserte mitt første blogginnlegg! Dette må feires! Så dere må absolutt titte innom i morgen..for da setter jeg igang et lite gavedryss!

På dette året har jeg gjort mye..Mimre litt?
OBS:BILDERAS!


Jeg har lagd meg et søtt lite skap..


Utrolig hva litt akrylduk og noen hylleknekter gjør. Skapet henger i gangen vår.


Jeg har putedilla. Og har lagd meg flere forskjellige puter.


Jeg lagde meg et bord av et gammelt vindu.
Blyglassvinduet vet jeg enda ikke hva jeg skal gjøre med..



Jeg har som mange andre bakt CupCakes!

NAM!


Jeg kjøpte meg lysekrone.
Pusset opp et vitrineskap.
Fikk meg et piano♥




Sommeren kom, og jeg ordnet meg en pallesofa.
Og vi malte huset!



Jeg lagde meg en hylle av en skapdør.



Høststemning i Leiligheten med røde epler og rognbær.
Trekassene ble beiset med kaffe:P



Julen kom, og jeg ordnet en julelandsby på pianoet.



Vi forlovet oss!♥



Jeg var på bloggetreff!
Og ble kjent med Natalie:)



Vimpler ble, og er fremdeles veldig populært.
Det gikk meg ikke hus forbi;)



Jeg lagde meg enda et bord!


Dere har blitt litt kjent med radarparet Clancy og Izzie:D



Og kanskje dere har blitt litt kjent med meg? :D Ihvertfall vet dere mye om hvordan jeg har det her hjemme;) Har vist dere mye, og har enda en del jeg ikke har vist frem. Trodde aldri jeg skulle nå 1 år med blogging..Det er jo alt takket være alle dere snillinger som er innom og legger igjen spor♥
Det er jo dere som gjør det så koselig å blogge:)

Så Stay Tuned..For et lite gavedryss blir det, med flotte gaver fra flotte sponsorer!



 GodeKlemmer






17 kommentarer:

Lottemora sa...

Så artig med bilder fra ditt første bloggeår Linda. Mitt første år tror jeg ikke jeg skal vise frem, hihi... Klem fra Lottemora

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Gratulerer med et år som blogger.
Gøy å se tilbake på alt du har gjort,tiden flyr gitt.
Kjempefine bilder.
Blir spennende m gavedryss.
Klem fra meg

Elis lille rede sa...

Gratulerer så mye med 1 års-blogging. Har 2 års-bursta' en av dagene jeg også, så da blir det giveaway hos meg. Jeg husker mange av de fine bildene dine fra før, men den julelandsbyen på pianoet kan jeg ikke huske. Såååå utrolig fiiiint! Det var stemning, det! Ha en toppers dag!

Klem fra Eli:)

Monica sa...

Herlig å mimre i din fantastiske blogg! :) GRATULERER med 1 ÅR!! :)
Så SPENNENDE med gavedryss, jeg gleder meg! :)

KlemKlem

Sivs verden sa...

Gratulerer med 1 år:) Så kjekt å se hva du har gjort iløpet av året Linda. Du er virkelig kreativ,har laget så mye fint!:)

Gleder meg til gavedryss:)

Klem

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Gratulerer med ett åt som blogger, flinka!
Veldig fint å få ta del av allt du har laget og pysslet med under året!(selv om ikke jeg har vert med helt fra begynnelsen).
Ha en fin tirsdag!

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Gratulerer så mye med 1 års dag til den koselige bloggen din :)
Herlige bilder du viser, utrolig mye fint du har lagd, du er bare kjempeflink og kreativ :)

Kjempefin den gamle kista under her med, passet veldig fint med det jesusbilde ovenfor :)

Fortsatt fin uke til deg
Klem Mette :))

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Du har laget så mye fint!
Har vært så gøy å følge bloggen din gjennom dette året. Gleder meg til fortsettelsen :)

Ønsker deg en fin tirsdagskveld ♥

LillaPanter sa...

Gratulerer mæ ettårsdag før bloggen! =D
Du har fått jort masse dæ siste åre. Arti å sjå åsså e du så flenk =D

klæm

Kristin. Hjem og hobby sa...

Gratulerer med 1 år med blogging. Artig å se en oppsummering av det du har gjort, siden jeg nettopp har begynt å følge med bloggen din og ikke sett hva du har gjort tidligere. Utrolig mye fint du har laget selv:-) Super inspirasjon:-)

Unknown sa...

Gratulerer med 1 år:))

Gøy å se tilbale.

klem

Mayes Krypinn sa...

Gratulerer med 1 år som blogger - du er kjempeflink. Synes det er ekstra artig med ting som folk lager selv, og det kan du!! Og - tusen takk for hyggelige kommentarer på min blogg. Titt gjerne innom igjen!!

Klem Maye

Fossestua sa...

Gratulere med 1 års dagen :) Artig bildekavalkade du har laget over ditt første bloggeår. Og smelt smelt til bildet av dine søte små firebeinte venner :)

Asagao sa...

Gratulerer med 1 år med blogging :)

Natalie sa...

åjåj, GRATULERE me 1 år snuppa ;* Så koselig innlegg, du har laga så masse fint!! :) Imponert! :)

Sponsor også? ;) Ikke verst!

Klem <3

Fabelaktig sa...

Hurra for 1 år!
Herlig oppsummering!

Ønsker deg og dine en fabelaktig helg.
Håper alt er godt.

Stor klem og ett varmt smil
Maia

Lenes blogg sa...

Gratulerer med 1 år!!!
Masse flotte inspirerende bilder :)