fredag 28. oktober 2011

HalloweenHelg!

På Mandag braker det løs..eller skal man si banker det løs på dørene når søte små ikke ser fullt så søte ut..og skremmer for å få godteri:D Knask eller knep! Har aldri gått sånn jeg...Dette er vel mer eller mindre en tradisjon som sakte har blitt adoptert fra Amerika. Har egentlig aldri vært noe særlig begeistret for denne dagen jeg..Synes jo vår norske julebukk tradisjon er sååå mye bedre;) Men man må vel bare henge med;) Og for oss voksne så betyr jo en slik dag en ypperlig mulighet for å kle seg opp en dag å være litt tullete:D Så det er kanskje noen av dere som skal på fest i kveld eller i morgen?

I år blir det ingen Halloween Fest..men i fjor hadde vi det bra artig!:D


Meg og lillesøster som ''Ragdoll'' og ''Porselensdukke'' ;)
Welcome to the dollhouse! You might not come out alive.. Moahahaha!


Disse dekorerte jeg med på bordet. Veldig enkelt å lage lykter av appelsin, og skaper skikkelig Halloween stemning:)

Ha en fiiin Fredagskveld utkledd eller ikke:D


SkummelKlem

11 kommentarer:

Linecas have sa...

Himmel og hav. Hvor er munnen henne? Snakk om godt kamuflert. made in china. Haha så genialt:))

InstatreffNorge sa...

Tusen takk for gode ord søte:)

er det mulig å bli så fin?? dritbra med den munnen da...kuule, skremmende damer;)

God helg klem:)

Bente sa...

Så fantastisk flotte dere var. Utrolig godt laga. Dere ser faktisk ut som dukker.

Ha ei superfin helg

Klem Bente

Sivs verden sa...

Så fine dere var:) Ha en super helg!

Klem

Monica sa...

Haha, fantastisk utkledning! :)
Her blir det på med parykken i morgen, morsomt å kle seg ut :)
God helg! Klemklem

Solveig (Svingenslillehus) sa...

haha... kjempe bra utkledning, stilig munn!!! Herlige appelisner som gjorde stemningen komplett!

God helg til deg!
Klem fra meg i Svingenhuset!

Hege Pauline sa...

Haha så fine dere var og morsomme lykter! Jeg klarer aldri å bestemme meg fra år til år om jeg liker halloween eller ikke. Men i år har jeg kjøpt noe spøkelseslys og litt halloween cupcake pynt. Så får vi se hva jentene sier i morgen ;) Ha en herlig helg!! Klem Pauline

Noatunfrua sa...

Oi, det får en si... Ragdollsminken var skikkelig skummel! Ville ikke møtt deg i en mørk bakgate med den sminken der :p Hehe!

Blir ikke noe fest for voksne på oss i år, men skal på barnehalloweenparty på søndag, det blir stas! :D

God helg!
Klem

hill`s interiørblogg sa...

Hehe ... så flotte dere er...
Klem fra Hill-Iren

Drømmeskyen sa...

Genial utkledning dere hadde i fjor!!! Helt fantastisk!
Det har ikke blitt noe Halloweenfeiring på oss i år, men tenkte å lage til noe til ungene mine i morgen bare for å gjøre noe stas for dem:)

Klem

h.espe sa...

Hi, hi - herlig!!!! Er nok mange som har vært på halloweenparty i helgen ja - gøy!

Fin ny uke til deg!

Klem fra Hildegunn