onsdag 1. februar 2012

Back in Business

Da var jeg tilbake! Kom meg helskinnet både til Mo og fra Mo med Widerøe sine små fly! Var jo storm over Helgeland da jeg dro på Fredag, så jeg var jo mildt sagt livredd for å styrte! Vi kunne ikke mellomlande i Sandnessjøen som planlagt, men over Mo var det relativt fint vær. Men, koselig har det vært! Bare slappet av og tatt dagene helt med ro! Skravlet masse og spist masse snop:D Akkurat slik et venninnebesøk skal være♥

Hjemme ventet den nyeste utgaven av Lev Landlig på meg! Jeg var så heldig å vinne dette hos Har en drøm sitt gavedryss før jul:D


Maaasse fin inspirasjon i dette bladet! Og det kan ikke nytes fullt uten å ha en kopp kakao til! ..I min søøøte, spesielt egnet til kakao, kopp♥


Den boksen til høyre fikk vi hos et vennepar til jul, og er en liten samling av forskjellige kakaosmaker:D Mer perfekt kan det ikke bli! Jeg er jo så glad i kakao! Prøver en ny hver gang..
NamNam♥

I kveld skal jeg få tatt en liten bloggerunde hos dere! Kjenner jeg savner dere litt:D hihi Men først hørte jeg lillesøster snakke om en tur på Living..Så kanskje jeg må dit først? :P Takk for stemmene dere har gitt meg i konkurransen hos ''tid for hjem'' ! Det setter jeg utrolig stor pris på♥ Noen som vil stemme mer? ;) innlegget finner du HER :)

Ha en fin kveld dere;*




Klem



3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Høres ut til at du har hatt en riktig så turbulent flygning... huff, kjenner jeg blir svimmel bare ved tanken jeg:)
..men så gøy med venninnebesøk da:))

Håper du har kost deg med kakao og inspirerende blad:)
Ønsker deg en nydelig torsdag:)
Klem Marianne

Unknown sa...

Hørte ut som en skikkelig heisatur du har hatt;)) Disse småflyene er ikke veldig trivelige i slikt vær, men ned kommer man jo uansett..;P

Nytt nummer av Lev Landlig - herved skrevet på morgendagens handlelapp;)

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Godt att du landet i sikkerhet! Takk för fin kommentar du skrev i min blogg. Ha en fin helg!