mandag 6. februar 2012

Nib Utfordrer ''Vårlig Vegg''

Utfordringen hos Nib denne mnd er å vise frem en vårpyntet smartpanelvegg. Både i entreen og på kjøkkenet har vi smartpanel. Denne gangen er det kjøkkenet som har fått et litt vårlig preg. Dette er fra reolen som står under tallerkenhylla.


Jeg har jo blitt veldig glad i denne blå fargen...Ville i utgangspunktet gå litt mer for mintfarge i interiøret..Men etterhvert tror jeg at det jeg har kjøpt er mer lyseblått:P Fin er den uansett:D En liten rosa blomst har også funnet veien inn i Leiligheten.


De to søte tøyblomstene vant jeg i en give away hos Hobbyvimsa. Trykk på linken og besøk hennes fine blogg:)

Deilig med litt farger i Leiligheten. Gleder meg kjempemasse til våren kommer. Lengselen blir ikke bedre av alle de fine bidragene inne hos Nib, Ta en titt HER.


Håper dere har hatt en fin start på uka:)


Klem




12 kommentarer:

Unknown sa...

Flott bidrag!
Herlige farger på smartpanelen;)
Det er så fint med lyseblått ♥

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Kjempekoselig og vårlige bilder du har tatt, Syns det er veldig fint med lyseblått når jeg ser det hos andre, men har aldri fått det til å passe inn hos meg, her går det for det meste i rosa når det er vår :))

Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem Mette :))

Siri sa...

Så koselig! Ordentlig vår/sommerfarger her ja! Fint bidrag! Og så kul den ideen din under var! Jeg lå selv her en kveld og fant ut at jeg skulle skrive ut et ordtak og ha i ramme! hoho, utrolig hvordan disse ideene kommer i de sene nattetimer! God natt, klem Siri

Tove `blogg verden sa...

TAKK :D Og samme til deg :D Flotte bilder du viser!! Elsker alle blåfargene jeg ;)
klem Tove

Musefletta sa...

Vakre bilder <3
Håper våren kommer fort i år:)

Precious Home sa...

Farger er herlig!
Lykke til i utfordringen!

Ha en fin kveld!

Sivs verden sa...

Fint bidrag Linda:) En fin uke til deg:)

Klem

InstatreffNorge sa...

Kjempenydelig vennen,
ønsker deg masse lykke til:)

Håper du har en fin uke:)

Klem klem

h.espe sa...

Herlige bilder som oser av vår, og et flott bidrag til utfordringen hos NIB!

Fin kveld videre til deg!

Klem fra Hildegunn

Natalie sa...

Hihi, katten ja.. Måtte jo bli noe teit;) forrige katten min hette Tor Arnåld;) måtte følge sporene..;)

Vært kult om vi kunne dratt til Oppdal ilag f.eks da!:) må se an pengene jeg også, da vi skal på konsert i Oslo helga før:) takk for koselige ord om hylla..men sliter veldig med bildehylla på soverommet selv..:/ synes din ble kul med skrift i hver ramme jeg:D kreativt:D

Fine vårfarger her..ah, så godt at det nærmer seg bar bakke og grønne trær igjen..;)

Klem:)

Unknown sa...

Hei og hopp ;o)
Koselig bilde og de blomstene var kjempe søte ;o)) God ide med bare dymo lapper i rammer også i innlegget under ;o)

God dag til deg, her blir det straks jobb ;o)

Klem Elisabeth

Unknown sa...

Såå gøy da =))
Klem