onsdag 15. februar 2012

Ubesluttsom jeg..?

Her om dagen nevnte jeg for dere at jeg hadde kjøpt meg nye gardiner til soverommet. Kjempefine gardiner i lilla. Planen min har jo vært å få litt mer lilla og sort inn på soverommet. Meeeen...Etter jeg hengte dem opp..Så ble det liksom ikke helt..ja, perfekt. Ned med dem..Opp med noen andre som har ligget i skapet i evigheter..Nei..Ned med dem også..Og opp med de gamle som hang der fra før:P Går det an å være ubesluttsom! Samtidig røyk planen om mer sort og lilla inn på soverommet (for nå iallefall) og soverommet ble litt mer brunt isteden..



For bare noen innlegg siden fortalte jeg jo om denne hylla som har vært så umulig å stæsje..Og da hadde jeg jo en briljant idé med de sorte rammene med dymotekst inni..Men som dere ser er de allerede tatt bort:P Finner vel et annet sted til dem etterhvert;)

Lysestaken til venstre fant jeg på loppemarked for en stund tilbake..Men da jeg kom hjem, og lopperusen gikk over syntes jeg den egentlig var ganske stygg:P Men nå kom den opp av kjelleren, og står på soverommet..Ikke så stygg lenger, synes jeg da:)


Lyktene fant jeg på søppelrommet på jobb her Om dagen. hihi ..Synes de var fine, kunne ikke bare la dem bli kastet nei;) Mangler glass, men det gjør jo ingenting!


Mmm..gode tøfler må man ha


Var på Afrodans på 3t på Mandag, og Dance i dag..Hele meg verker! Kjenner hva en lang sykdomsperiode gjør med kroppen ja. For dere som ikke vet det, er jeg plaget med betennelse i magen. Men er blitt mye bedre nå, og da har jeg ikke noen unnskyldning for å ikke trene. Så det er bare å dra seg opp av sofaen nå ja;) Gjør vondt..men på en veldig god måte:D


Tusen takk for alle fine ord dere legger igjen her inne hos meg!
Dere er BEST


BamseKLEM


12 kommentarer:

Unknown sa...

Du har ett nydelig soverom, lysestaken står fint i kroken og lyktene har sin misjon med eller uten glass :-)
Klem
Brit Eva

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Flirer her jeg sitter Linda :)))
Du skriver såå bra, og dette med den ubesluttsomheten...jeg kjenner meg igjen :)))
Det er liksom så mye bedre i hue enn det blir i virkeligheten, og så går planen rett vest liksom :))
Men soverommet ditt er kjempekoselig, så bare drit i det lilla og svarte :))

Klem // heidi

Rebekka sa...

Hihi, tipper det er mange som kjenner seg igjen der ja....I hvertfall jeg :o) Opp og ned, fram og tilbake med ting og tang i ett sett :o)
Herlig fint og lyst soverom :o)
Ønsker deg en fin fin dag
Klem

Lottemora sa...

Så nydelig soverom! Lilla og sort er så lekkert, men jeg er som regel bare i lilla-modus på høsten/før jul. På denne tida har jeg veldig behov for litt mer duse sarte farger.

Høres så gøy ut med dansetrening da! Jeg har akkurat begynt å trene litt igjen og i morra er det på'n igjen. Men så kjedelig å trene styrke når jeg tenker på hvor gøy det er med dansetrening. Slutta å danse da jeg fikk konstantert ME, men savner det veldig!!

Vi er 11 påmeldte til treffet hittil, men mange på kanskje-lista som jeg venter på endelig tilbakemelding fra. Så vi blir nok ca 20 stk tenker jeg.

Nattinatt. Hilsen Lotte

Sivs verden sa...

Utrolig fint soverom!:) Klem

Natalie sa...

Tok du bort "jeg elsker deg"? Du asså, det var jo fint ;) hehe. Jeg blir aldri fornøyd selv på soverommet, så skal ikke si noe..akkurat nå gidder jeg ikke gjør noe der heller, for alt er bare feil i mine øyne :p

Flink du er å trene.. jeg var på 3T på mandag, men ser dårlig ut fremover nå, innleveringer og eksamen snart.. blæ, jeg er dårlig på planlegginger.. :P

Nattaklem! :)

Den Grønne Baljen sa...

Kjempe fint soverom..Ikke alltid det stemmer med det man har i hodet og virkeligheten..men man skal prøve det ut ..som du gjorde... hihi..

ha en fin fin dag..

kerstin

Monica sa...

Hei snupp! ;)
Hihi, ikke alltid det er like lett å ta avgjørelser! ;) Uansett synes jeg soverommet deres er nydelig! "Nøkkelknaggen" er fra Bohus ;)
Klem klem :)

Unknown sa...

Hei Linda, og takk for gode ord i innlegget om vår Kine:)
Hun er helt frisk nå, og er i tipp topp stand, hehe:) Noen få "bugs" som kommer til og henge litt ved, men det er småting i forhold til hvordan det kunne gått:)

Kjempefint på soverommet deres syns jeg ♥ Syns det passer med litt duse farger og hvite, lette gardiner på soverommet, må være litt romantisk og delikat:)

Ha en fin fredag!

Siri sa...

Hei! Så fine bilder fra soverommet deres. Synes det ser så lunt og godt ut! :-) Godt å komme i gang igjen, tenker jeg. Men som du sier kjennes det godt på kroppen! Det verste er egentlig å komme seg opp av sofaen.. He he. God helg til deg<3 Klem Siri

Barbros lille verden sa...

Hehe, jeg kjenner meg sååååå godt igjen! Jeg har slitt skikkelig med å få ting til å funke i stua og kjøkkenet i det siste, men heldigvis falt mange brikker på plass med litt nytt stæsj ;)
Flott soverom du har da!
Gleder meg til å treffe deg på Oppdal!
Godhelgklem fra Barbro

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hei, her har du jo fått det riktig fint forstår ikke hvorfor du ville ha inn så mye mer lilla og svart? Det er jo underbart vakkert som det er nå!