torsdag 23. februar 2012

Pute..

Sakte men sikkert sniker våren seg inn i Leiligheten, selv om den mangler utenfor..
Herlige pasteller i rosa og blått

Sydde meg en ny pute i går:) Synes den ble riktig så søt. Av restene sydde jeg meg to løpere som ligger på stuebordene. Spørsmål..Blir det litt mye med både løper og pute i samme mønster?


Sydde den sånn som sengeputene er sydd, med en lomme på baksiden slik at man kan ta ut puta og vaske trekket. Før sydde jeg dem helt igjen fordi jeg ikke visste hvordan man sydde slik. Men det var jo kjempelett, og nå kan man jo grise så mye man vil på puta:P


Var skikkelig i vinden i går, var på besøk hos en venninne, gikk en lang tur og fikk sydd meg 3 puter og 2 løpere:D De to andre putene skal jeg vise dere senere en dag.

Herlig med sånne dager iblant, der energien er på topp! Kan det ha noe med at det var strålende vær her i Trondheim i går!?:D Sola skinte inn i vinduet


Klem

13 kommentarer:

Unknown sa...

Så produktiv du er;)
Puta ble kjempesøt, og jeg syns ikke det ble for mye med både pute og løper - det er jo snart VÅÅÅR! Jippi:)

Ha en fin dag, nyt den;)
KLEM

Natalie sa...

Så flink du er! :D Misunnelig! Jeg vurderer å kjøpe meg symaskin selv, men vet ikke om den kommer til å støve ned..siden jeg ikke husker noe fra da jeg tok det såkalte sysertifikatet mitt..i 5. klasse ;)

Synes ikke det ble mye med pute og løper i samme mønster, og jeg er opptatt av slikt! ;)

Nei, jeg skulle skrive oppgave jeg ja.... :p

Klem!

sisselastrid sa...

Syns det vart kjempefint :)))
Så flink du e!
Må lære meg å sy sånn konvoluttopning...gode tips?
Spørs om eg må finne fram symaskina igjen...

Her har spraylakken vore framm i dag og laga vår i stova ;)

Klem

House of Josefine sa...

Flinka flinka flinka=)=)=)Så lekkert.Kunne ønske jeg hadde vært flink til å sy,er så mye fint man kan sy selv.Eks putetrekk=)
JA,nok en gang imponerer du=)=)
Ha en fin Torsdag!
Klem Josefine

Siri sa...

Hei! :-) Så koselig med pastellfarger! Jeg jobber også med å få fram pastellfargene om dagen. Fikk handlet flere detaljer med farger i København! Det er så godt å få fram litt farger igjen. Merket når jeg kom hjem at jeg synes det var stusselig og kjedelig i interiøret! Det har jo vært så lite farger de siste månedene. Så koselig du har dekket bordet i innlegget under! God kveld, klem Siri

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fiiint!!
Synes det var akkurat passe med både løper og pute jeg. Herlige våren ♥

Renate Josefine sa...

Så flink du er! Ble vårlig å fint <3
Ønsker deg en god helg!

Klem fra Renate

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fin pute og løper! Vårleg og herleg ;) Eg syns det vart ei fin heilheit med same mønster på duk og pute. Kjempefint pynta ellers og :)
Vasane du spurte om er kjøpt på Kremmerhuset for nokre år sidan, men trur dei har liknande endå:)
Ha ei super helg!
Klem:)

Unknown sa...

Kjempe søt!! Så flink du er ;o))
God helg til deg og dine ;o))

Klemmer Elisabeth ;o)

Rose Garden Malevik sa...

Söta bilder :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Förra veckan var det 109 fina bloggar :)
De e kul att vara med
VÄLKOMMEN
Håkan

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Herlig pastell stue;)Koselig!!

Gøy du vil være med på min lille gi vekk:)Masse lykke til,og fin helg til deg:)

Klem Linda:)

Jennifer @ Town and Country Living sa...

Very pretty. I love your pillows.

Unni sa...

Så flott det ble.
Du er jammen flink og produktiv.

Synes heller ikke det ble for mye med både pute og løper.

Herlige farger og vårfølelsen kommer.