fredag 10. februar 2012

Interiørblogger Treff!!

Nå blir det arrangert et interiørbloggertreff her i Midt Norge! Endelig:D Nå slipper vi å sitte sjalu å se på alle de koselige treffene de har hatt i Sør-Norge:D hihi ..Treffet holdes på Oppdal, og er Lotte med den fine bloggen Lottemora sin tumleplass som står bak dette arrangementet:)


Jeg skal! Skal dere?? :D

Hun har også en kjempefin Give Away gående i sammenheng med treffet. Den ser dere i sidelinja på bloggen min.

Ta et titt inne på Lotte sin blogg HER for mer informasjon og påmelding:)

Jeg gleder meg kjempemasse♥


Klem

6 kommentarer:

Unknown sa...

JEg har vel sagt det snart en million ganger, men jeg SKULLE SÅ GJERNE ØNSKE jeg kunne være med på slike treff og møtt alle dere herlige damer...:)

Ha en super fredag!
KLEM

Anonym sa...

Flott tiltak og skulle gjerne vært der ja:) Kos dere masse dere som drar dit:)

Lottemora sa...

Gleder meg masse til å treffe dere!!!

Lotte

Trude A sa...

Jeg liker at dere skal til Oppdal ;) Men, ser deg lørdagen fordi? :)

Trude A sa...

AAah.. Ser nå at det var 24. mars, ikke 24. februar. Da står det ikke i fare for vårt lille "jule"bord :) Kanskje vi plutselig treffes på Oppdal? :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Hei Trudelutt:D Nei,kommer heldigvis ikke i konflikt med ''julebordet'':D Ja, Oppdal er vel ikke så stort så kanskje vi går på hverandre:P hihi