søndag 5. februar 2012

En kreativ ide..

..Kanskje den første jeg har hatt på lenge. Føler meg litt tom for tiden, så det var deilig da denne lille ideen poppet opp i hodet mitt sent i går natt! For en stund siden fikk jeg kjæresten til å henge opp en lang hylle over senga på soverommet. Dette skulle bare bli såååå fint! Men, så fant jeg aldri noe å ha på denne hylla...Uansett hva jeg prøvde på ble jeg ikke fornøyd. Nå er iallefall halve hylla fått litt pynt! Hva jeg skal gjøre med resten popper vel plutselig opp en annen natt:P


Sorte rammer kjøpt på Clas Ohlson og min kjære dymo! 
Men hva står det da..?




..Noe så passende som; Jeg elsker deg♥

Har også kjøpt meg nye gardiner til soverommet. Dem skal dere få se en annen dag:) I morgen er det Søndag, og Loppis står på agendaen! Kanskje det blir noen kupp. Hvis ikke serveres det jo alltid gode kaker, så turen blir jo uansett ikke bortkastet;)


NattaKlem 

3 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

En god idè dette ja :)
Er svak for ord i interiøret selv og "Jeg elsker deg" er flotte ord!
Kos deg på loppemarked.
Skulle ønske det var mer av det på disse kanter også...
Klem May Helen

Lisette sa...

Ord er fint i interiør;) La meg som følger av din blogg. Ses hos meg;)

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Det der ser sååå bra ut!
Virkelig en fin ide, må nok forsöke å norpe den... klem