tirsdag 21. februar 2012

Rosa Vårfølelse..

På Fredag som var hadde vi middagsbesøk av et vennepar. Og jeg brukte muligheten til å øve på mine skills som bordekker;) Er så mange som er så utrolig flinke å gjøre akkurat dette..Og det er jo kjempe koselig å komme på middag til noen som har lagt litt sjel i oppdekkingen:)



Skulle vel egentlig hatt noe fint til middag og noe fancy i glasset som passet til oppdekkingen..Men vi spiste faktisk hjemmelagd pizza og drakk cola;) hihi ..Trenger ikke alltid være så fin på det:D


Var deilig å pynte med rosa igjen. Fikk litt vårfornemmelse♥ Men da jeg tittet ut av vinduet, og la merke til at snøskavlene var blitt så høye at vi bare ser topplua på dem som gikk forbi på fortauet utenfor..Ja, da ble den borte igjen:P


Spennende på jobb for tiden. Masse nyheter som kommer inn nå:D Fine saker som passer perfekt hjemme hos meg!;)
Så ta turen innom Princess. <--Trykk på link.

Dette skal jeg ta med meg hjem snart..





I kveld blir det besøk til Storesøster og Frustrete Fruer på skjermen:D



KlemKlem



10 kommentarer:

Hege Pauline sa...

Koselig og herlig vårfølelse :)
Tusen takk for mange koselig hilsener hos meg i det siste - har ligget litt ute for telling i det siste så dessverre ikke vært så flink å kommentere tilbake :( Men har satt veldig stor pris på dine ord alle som en - takk takk :)

Ønsker deg en lekker tirsdag -
kos deg med frusterte fruer, det skal jeg og ;)
Klem Pauline

eirin sa...

åh, så fine bokser ;o tror jeg må ta meg en tur innom snart!
ser deg vel uansett til helga, gleder meg!!

Bente sa...

Så nydelig du har dekket bordet. Har vel ingenting å si hva man spiser. Kos er det uansett.

Klem Bente

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Så fint dekket bord! Herlig vårfølelse :)

Pizza og cola er jammen godt av og til det også :)
Det enkle er ofte det beste :)

Ha en fin tirsdag!

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så lekker borddekking, syns du er kjempeflink jeg:) Og bestikket ditt er jo bare rålekkert! Kan jeg spørre hvor det er fra?

klem Jennifer

InstatreffNorge sa...

Syns du er superflink til å dekke på meg:) Det er jo såå koselig å sette seg ned som gjest ved et så fint bord:)

Og turen går nok til Princess snart, sånn som du frister;)

Kos deg med fruene snuppa :)

Klem Lise

Unknown sa...

Heisann ;)) Ja, sant..herlig å kunne pynte med rosa g pasteller ;oDD Finfint ;)
Så mye fint på princess da, det brettet skal jeg ha!! Hehe ;)
Fin kveld til deg ;o))
Klemmer Elisabeth

Sivs verden sa...

Så fint pyntet da Linda!:) Skikkelig vårlig og rosa er jo så fint!

Klem

Sivs verden sa...

Da er ordrebekreftelsen borte, håper jeg!?:) Takk for at du sa ifra Linda!:)

Klem

Bustenellik sa...

Så koselig bord! Det er kjempegøy med borddekking! Jeg går og koser meg med planlegging av borddekking for neste helgs bursdagsrace; planlegginga er jo halve moroa, hihi.
Og jammen var det bra at du la igjen en kommentar på Bustebloggen, for da fant jeg jo deg også. Lagt meg til som følger :-) Ha en god torsdag!