lørdag 11. februar 2012

Trekasser♥

I går var den plutselig der...Annonsen på Finn.no som jeg så lenge har lengtet etter. Trekasser gies bort! Hurra! Så selvfølgelig ilte jeg for å hente dem:D

To stk har funnet veien inn på badet.



Kanskje jeg beiser dem i drivved etterhvert. Hva syns dere?


Etasjefatet bruker jeg til å oppevare smykkene og øredobbene mine i.
  

Har tre kasser til. Vet ikke helt hvor jeg skal ha dem enda..Eller hva jeg skal bruke dem til. Noen forslag?


Herlige Helg! Skal på middag hos Storesøster, og så skal vi bare late oss på sofaen og spise snop resten av kvelden:D Deilig!


 God helg til alle som titter innom♥


Klem




14 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Linda :)
Så tøffe kasser du har fått tak i, å ingenting er jo som å få noe gratis :))
Passet veldig godt på det kjempefine badet ditt, å utrolig fint pyntet der også :))

Ønsker deg ei fortsatt fin helg
Klem Mette :))

Sivs verden sa...

Så stilig det var å ha de på badet til oppbevaring:)
Så smart å ha etasje fat til å ha smykker og diverse i!:)

Gleder meg til å treffe deg på bloggtreffet Linda:))

Ha en fin lørdagskveld, kos deg!!:)

Klem

Tonje Merethe sa...

Så heldig du er som fikk så fine kasser. Ble veldig fint å ha de på badet.
Mye kjekt man kan bruke trekasser til. Ved, blader, bøker, lys, puter, blomster, te, leker..

Ha en flott helg!

Unni sa...

Det blei lekkert. hvor har du kjøpt det fine etasjefatet henn?

hill`s interiørblogg sa...

Så tøffe kasser til badet ditt. En lur ide og etasjefatet var jo enda en lur ide... Skikkelig artig løsning på oppbevaring.
Ha en fin lørdagskveld.
Klem fra Hill-Iren

Anonym sa...

Åh, det var rååstilig!! Elska ideen om å ha smykkene i ett etasjefat <3 Du finner sikkert en lur måte å bruke de andre kassene på, lykke til ;)

Klem, Airin

Lindas Lille Leilighet sa...

TakkTakk søte Airin;*

Unknown sa...

Oi, heldig du var da:)
Disse er jo så fine ♥
Lekkert på badet ditt:)

h.espe sa...

Er det mulig - sååå heldig du har vært!!!

Ha en herlig helg videre ♥

Klem fra Hildegunn

Sivs verden sa...

Jeg er fra Elnesvågen,ca 20 min. fra Molde:)

Ha en fin søndag:)

Klem

Siri sa...

Hei Linda! Disse trekassene var jo kjempefine!! Spesielle med de "håndtakene" på siden. Synes de var bare nydelige slik de er jeg! Jeg har en trekasse på badet med doruller i! He-he! :-) Mye rart man kan bruke de til. Klem Siri

Mailinn`s interiørblogg sa...

hei på deg =) tusen takk for hilsen inne hos meg. ja det er virkelig long time no see;/ har hatt virus på pc`en, camera inne til reperasjon, det har vært sykdom og dødsfall;( så lite tid og mulighet til blogging på meg. De kassene var kjempe fine. passet godt til å oppbevare håndduker i på badet. Ikke dumt heller med det etasje fatet til oppbevaring av smykker =) koooos deg resten av kvelden ;)

Lottemora sa...

lucky you!!! Jeg har noen sånne, og jeg bruker dem til å oppbevare interiørblader i. En fungerer som hylle på jenterommet og tom har blitt nattbord med bokhylle inni

Ha en finfin kveld

Lotte

Natalie sa...

Heldigris!!! Finn gis bort er helt fantastisk noen ganger:) jeg hentet for en ukes tid siden et tvbord og sminkebord..gratis! Herlig, akkurat de tingene jeg lette etter, også var det samme dama som ga de bort:D klem!