torsdag 19. mai 2011

De små ting..


Lykke er de små ting i livet..



lite som noen nye servietter kan gjøre meg kjempeglad! Se så fine farger og for et søtt mønster. Lever lenge på disse små tingene.


Og litt ny pynt til bordet<3 ''C'' står for vår snille hund Clancy.



Kjæresten ler ofte av meg fordi jeg tar slik en glede av sånne små ''ubetydelige'' ting. Men jeg tror han liker det også..For da trenger ikke han å slite med å gjøre meg glad heller:D

Ser jeg har fått en til følger! Dette er også en av de små tingene som gjør meg SUPERGLAD! Tenk at dere vil lese det jeg skriver, og se på min lille leilighet.
 Velkommen til meg Miss Mette. Takk for fine ord, håper du trives her inne.
Skal ta meg en bloggrunde i kveld.

Klem

11 kommentarer:

Alfa sa...

Så sant så sant:0). Slike ting er lykke for meg også.
Tusen takk for gode ord.
Ønsker deg en kjempe koselig helg.
Klem

h.espe sa...

Er det ikke deilig vel, å kunne føle lykke over sånne små ting - jeg gjør akkurat det samme!

Nyt fredagen og ha en herlig helg - kooose deg!

Klem fra Hildegunn

Lindas Lille Leilighet sa...

Jo, kjempedeilig!:D
Ha en fiin helg dere også:)

Kleeeeem

Unknown sa...

Sliker jeg også, ikke så mye som skal til for å glede meg nei! En ny serviettpakke kan jeg leve på i dagesvis;)

Koselig at du vil være med på gavedrysset mitt. For at jeg skal telle kommentaren din som to lodd må du skrive favorittene dine i kommentaren;)


Natta!
klem

Linn`s Lykke♥ sa...

Hei hei! Og takk for koselig hilsen hos meg!
Fiine bilder du viser! Jeg er også slik at jeg blir super glad for små, kanskje ubetydelig ting (for andre)!!Det kan virkelig gjøre dagen min perfekt!
Ha en fin mai helg:-)
Klem Linn

Hos Jorunn sa...

Hei Linda og tusen takk for en kjempekoselig hilsen fra deg! Åh, så fine bilder du viser, jeg er helt enig med deg i at de små tingene gir stor glede. Så pent du hadde dekket til 17 mai, det ble veldig fint! Jeg ønsker deg en riktig god helg, klem fra Jorunn

Lindas Lille Leilighet sa...

Da har jeg kommentert igjen inne hos deg Monica:D Synes det er flott å kunne sette pris på sånne småting jeg..Kunne ikke tenke meg hvordan det er å ikke ha det slik..

StorMaiKlem <3

Frk lykkelig med farge sa...

Man må sette pris på de små ting ja. Jeg elsker gaver med smått nips i servietter, fine lys, fikk en gang en utrolig god tøymykner, den luktet herlig og gaven varte i mange måneder, hehe.

Ha en flott helg.

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, hehe...finfin gave da;) Noe man har bruk for er aldri dumt;)

Mitt Landliv sa...

Hei Linda! Kan du maile meg noen bilder og tekst du vil ha på den nye headeren din, så skal jeg se om ikke jeg får til å lage en iløpet av helgen:)

Chic - Romantique sa...

Fin blogg du har, deg må jeg følge med videre :)