mandag 2. mai 2011

Litt Nostalgi..

Elsker nostalgi...Ting som har en historie for eksempel. Eller som får meg til å få en spesiell følelse når jeg ser på dem..

Trenger ikke være noe kjempegammelt, eller noe hjemmelaget...Men noe som har en sjel. Som har en liten bit av meg selv, eller noen andre i seg. Kan like godt være en kinobillett fra en film man så sammen med en spesiell person<3 Eller det trenger ikke engang være noe man kan se eller ta på..kanskje bare lukten av en spesiell blomst..



Har endelig fått litt på veggene her i hjemmet vårt. Hvis jeg ikke er sikker på hva som skal opp, blir det heller stående tomt.


Denne ''kolasjen'' er av mine to vakre Bestemødre<3 Farmor øverst, og Mormor nederst. De er vel på samme alder som meg da disse bildene ble tatt:) Rart det der..Å tenke på at Bestemødre har vært ung en gang..I en annen tid..En svunnen tid..

Det er flere vakre ting som ofte støver ned i skuffer og skap. Fordi man ikke har bruk for det lengre..Og hvorfor kan ikke de komme litt frem i lyset?


Som dåpsbestikket:)



Eller gamle..men ikke glemte smykker<3



Har fort funnet ut at innen denne stilen er det svært vanskelig å være original. Er såå mange kreative sjeler der ute vettu;)

Men å ramme inn disse ''uvanlige'' tingene trodde jeg faktisk jeg var først ute med, ..Så stolt og alt:D Men etter en liten surferunde her inne fant jeg ut at jeg ikke var den eneste som hadde hatt denne ideen likevel;) hihi
Menmen..jeg er den eneste her inne med akkurat DE bestemødrene, akkurat DET dåpsbestikket og akkurat DE smykkene;)

Ha en fin kveld..eller natt;)

Klem

5 kommentarer:

Alfa sa...

Ble kjempe fint:0). Har ikke sett denne ideen før jeg. Kjempe smart.
Ha en flott uke.
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Takktakk:) Ha en finfin uke du også! Spennende å se hvem som går av med premiene i ''give away'en'' din:D

Bente sa...

Så stilig det ble. Der fikk jeg ideer. Papiret jeg brukte til å skrive ut bilder på, har jeg kjøpt på panduro. Heter Mulberry og er litt gjennomsiktig. Disse lysene må passes godt på om du brenner dem.

Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Kan vel ikke brenne slike lys vel?;) Er jo aaalt for fine til det:)

Klem

Alfa sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen:0). Gulvet jeg har malt er vanlig furugulv, og det funker veldig bra. I stuen har jeg parkett, men skal bytte det til furugulv før jeg maler det. Fått beskjed om at maling ikke henger godt på parkett.
Ha en super kveld.
Klem