tirsdag 17. mai 2011

Puh..

Denne dagen har ikke vært bare bare skal jeg si dere..

Først jobbet jeg frem til klokken 16, og da var det rett på resturant for å feire søsteren min sin bursdag:) Gutta i familien skulle på RBK kamp på Lerkendal, så etter middagen ble det en liten rundtur i byen på oss jentene:) Da vi endelig kom oss hjem igjen var ryggen min blitt helt ødelagt og en laaang pause fulgte..

Så! er det jo 17.Mai i morgen! Så da jeg hadde fått slappet av litt var det rett i bakingen og vaskingen og strykingen..
Og vi er bare to! All ære til dere med små og store barn altså!

Er faktisk nettopp blitt ferdig med alt;) haha..
Eller nesten alt..

Hvilket antrekk skal man velge!?

Søt og romantisk..

..Eller polkadott?
Skal sove på det..Håper jeg blir enig med meg selv i morgen;)

Nå når stresset er lagt seg..Bordet er pyntet, huset er rent, flaggene strøket og kakene bakt..
Gleder jeg meg MASSE til i morgen<3
17.Mai er desidert den beste dagen i året! Kanskje bare utkonkurrert av Julaften;)



HIPP HIPP HURRA!

Klem




Ha en strååålende dag dere!

Ingen kommentarer: