tirsdag 3. mai 2011

Mitt lille skap

Som jeg har sagt før, så er noe av det morsomste jeg gjør å pusse opp ting og tang:) Finne på noe litt nytt med ett gammelt møbel:)
Dette skapet hang opprinnelig på badet vårt. FØR vi pusset det opp..Ikke noe glad i dette skapet..

Så det ble satt i kjelleren..forsøkt solgt på Finn.no,
men ingen bet på...

heldigvis:D



Slik ble skapet seende ut etter extreme makeover Linda's editon;) hehe

Brukte Acrylduk kjøpt på Princess, da tapet er myyye dyrere.
Hylleknektene kjøpte jeg hos Clas Ohlson samme som knaggene:)

Dekorerte litt med nostalgiske skilt, litt buskas og en ''L'' for lykke, livet, love, Linda..Ditt valg:)








Hang skapet opp i gangen vår:)

Entre møbelet til venstre er ett Finn.no kupp, opprinnelig mørkbrun. Har fått seg noen strøk med malekosten og nye knotter.
Ønsker meg egentlig ett konsollbord der..Men det tar jeg etterhvert:)


Fikk litt inspirasjon fra en av mine favoritt blogger Sukkertøy for øyet. Ida som skriver denne bloggen tapetserer så mye ''rart'' :D Var en tur på Byggmakker en dag, og fikk noen gratis tapetrester. Rett hjem og tapetserte rammen til speilet, samt de tre små speilene på motsatt side av gangen.
Riktignok er Ida mye mer vågal enn meg og bruker de mest fantastiske farger og mønstre:D
Denne litt diskre tapeten er perfekt for meg da:) Og min soon to be hvite romantiske leilighet<3

 

Nå skal jeg kose meg med jordbær og fruene:D Ha en fin kveld<3

Klem


9 kommentarer:

Alfa sa...

Så utrolig kreativ du er da:0)
Ble kjempe fint.
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Tusen takk:) Setter stor pris på kommentarene dine:)

Klem

Unknown sa...

Så flott skapet ble, riktig kreativ er du ,))
Herlig å se kreativitet blomstre, min er litt laber om dagen hi hi !!
Men har mange planer, men det var dette med tiden også ;)
Håper det blir flere treff ,))
Nyt av kvelden Linda ;)
Klemmer Anki

Anonym sa...

Oj, så lekkert da!!! Så kreativt!!! :)

h.espe sa...

Wow, så flott skapet ditt ble! Ja, dette likte jeg skikkelig godt :o)

Nyt en kjempefin vårhelg - forhåpentlig med stor sol, på blå, blå himmel!!!

Klem fra Hildegunn

Lindas Lille Leilighet sa...

Sååå koselig å komme inn her å se at dere har lagt igjen noen ord til meg<3
Tuuusen takk:)

Her i Trondheim skinner sola, så her er vi ute i finværet og koser oss dagen lang:D Ha en fiin helg:)

Bente sa...

Så kjempelurt å bruke tapet til å piffe opp ting med. Skapet ble også kjempefint.

Nyt kvelden.

Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, fikk litt blod på tann av dette:P Blir nok mer tapetsering på denne jenta ja;)

Inspirasjon fra Elin sa...

Likte skapet skikkelig godt, det var en god DIY idee :) Jobber jo på princess så den duken vet jeg er populær :)