fredag 13. mai 2011

I en pose fra Panduro..

Hmm..hva kan befinne seg inne i denne spennende posen..?


Er innom panduro nå og da..ELSKER den butikken! De har så masse fint<3 Denne gangen ble det noen kjempesøte ark + noe småtteri jeg sikkert kommer til å blogge om en annen dag;)


Av disse søte arkene hadde jeg bestemt meg for at jeg skulle lage kremmerhus<3


Fant oppskriften på disse kremmerhusene i et gammelt julemagasin jeg har. Men du finner dem også på Panduro sine hjemmesider her: http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS530R&IDN=8327

Til jul i fjor lagde jeg disse med julemotiv til mine venninner:) Fyllte dem med hjemmelagde karameller, ble en riktig så søt og fin gave. Foruten å være fine til å ha snop i, synes jeg dem er veldig dekorative. Og har valgt å ha dem på salongbordet til pynt:D


Der ligger de og lyser opp med sine herlige farger. Sammen med zinkhuset jeg kjøpte på Kid for en femtilapp, og min herlige rose fra plantasjen<3

Nå skal jeg spise brownies og kose meg med Gullruten:D Ha en fiin kveld dere!


klem

4 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Hei vennen!
Du skjønner, igår hadde jeg lagt ut samme innlegget, bare mye mer detaljert om vimpelrekka..
Blogger har jo vært ute i hele dag, og da det endelig var oppe å gikk igjen var vimpel innlegget borte :/

Den er iallefall laget av retro tapet ;)
Du kjenner meg rett :)

Lindas Lille Leilighet sa...

Ja, her har jeg gått å veeentet på å få blogget litt;) Men det ble til slutt:D

Alfa sa...

Så søte kremmerhusene ble:0). Tusen takk for gode ord inne hos meg. Blir spennende å se plantebordet ditt, lykke til.
Ha en koselig søndagskveld.
Klem

Lindas Lille Leilighet sa...

Takk;* Ja, gleder meg til å få startet på det. Men med tuuusen prosjekter på gang..så får vi se når det blir:P hihi

klem