onsdag 25. mai 2011

Lopper

Loppemarked er blitt min nye favoritt syssel. Og finner stadig noe småtteri som får bli med meg hjem:)
Da jeg tok meg en tur i helgen fant jeg disse sakene.


Noen nye krukker til det som forhåpentligvis kommer til å bli en blomsterfyllt veranda;) To stykk glasslysestaker. Og min favoritt..To kjempesøte lampeskjermer!


Nå gjenstår det å finne lampeføtter som er verdige. Planen er å endelig få tatt ned de to ikea lampene som henger på soverommet. Gleder meg!

Denne krakken derimot er resultat av et loppemarked for en stund siden..Har bare ikke rukket å gjøre noe med den før nå.
Slik så den ut før.


Frem med malekosten selvfølgelig;)


Trekket er et putetrekk fra Princess. Som jeg klipte til og stiftet på undersiden.

Krakken har fått æren av å være pianokrakk. Skal prøve å få malt ferdig pianoet ganske snart! Klør i fingrene etter å få vise det frem;)


Klem



9 kommentarer:

Bente sa...

Krakken ble kjempefin. Lurt med putetrekk.

Klem

Mine hverdager (Anne) sa...

Heisann :) Tusen takk for koselig hilsen og at du liker bloggen min ♥

Herlig pianokrakk. Gleder meg til å se pianoet. Er på jakt etter det rette pianoet jeg, som skal få hedersplass i stua etterhvert.

Ha en fin torsdag ♥

Rebekka sa...

Så smart å ha krakken til pianoet.
Kjøpte et gammelt piano o fjord sommer, men har ikke turt å male det. Er så redd for at jeg skal angre etterpå. Det er svart og slitt, og jeg bare elsker det. Men mangler pianokrakk, så takk for tipset :o)
Utrolig nok så har hundene bare prøvd seg en gang på sofaen. det er greit å avvende dem med en gang sofaen er ny, for da er ikke lukten demmes i den. Å så har jeg satt stopper for spising i stuen, så tro meg, det er så deilig å rent i stuen. Merker såååååå stor forskjell.
Det smarteste jeg har gjort, var å kjøpe hvite møbler :o)
Ha en flott helg :o)

Hegeslilleboble sa...

Kjempekoselig krakk!!!
Kjekt du vil være med i give away hos meg:)

InstatreffNorge sa...

Du er bare så utrolig flink:)
Den krakken ble kjempefin:)

Ønsker deg en super helg:)
Kanskje du skal på loppis;)

Klem Lise

Mailinn`s interiørblogg sa...

ja det blir mange ideer men så lite tid;/ av og til er man bare nødt til å prioriterte kjedelige ting..jaaaa er i `storbyen`.hehe;) ååh..tusen takk for tipset. jeg rett og slett elsker loppiser. Men jeg tenkte egentlig at jeg ikke skulle dra på loppis her i helgen itilfelle jeg fant noe veeeeeldig fint, men for stort til å ta med på flyet..hehe;) men tror ikke jeg klarer å dy meg hvis jeg snubler over en.Man kan jo finne masse små skatter selvfølgelig;) takk for det du;) koooz deg du også;)både på jobb og hjemme;)

Mailinn`s interiørblogg sa...

kjempe fine loppisfunn du hadde funnet deg her. lampeskjermene var kjempe fine. og den krakkan ble skjønn i ny hvit drakt! klemklem!

Chic - Romantique sa...

Lampeskjermene var jo bare så skjønne! Pianokrakken ble også kjempefin :) Loppemarked er den beste sysselen!

Siri sa...

Hei!

Mange fine loppisfunn, ser jeg! SÅ fin krakken ble! Dette var et godt tips.

Ser også at du laget deg stuebord her, det ble jo kjempetøft! Du er jammen kreativ.

Legger meg til som følger her:-)