mandag 23. mai 2011

Flinke Linda

I dag har jeg vært flink! Jeg har vært på trening for første gang på 2 mnd! Og etterpå fikk jeg lang tur i regnet med hunden:) Derfor blir det ikke noe langt innlegg i dag..skal gå å legge min såre kropp på sofaen;) hihi


På lørdagen fikk jeg tak i dette glasslokket..Er det klokke det heter?
Har lett etter et sånt lenge, til en okei pris, og fant det endelig.
Glede!

Under satte jeg noen gamle bøker, kjøpt på Freetex fordi dem var fine, ikke for å bli lest;) Litt blonder og en liten rose, så ble det fint.

Dette står egentlig på pianoet mitt..Åååh, kjære pianoet mitt<3 Kan desverre ikke ta noen bilder av det enda..Er under oppussing;)

Tusen takk for alle fine kommentarer dere legger igjen hos meg:) Det varmer virkelig! Og velkommen til nye følgere. Er så artig å finne nye blogger, som gir meg ny inspirasjon!

Ha en fin mandags kveld!

Klem

4 kommentarer:

Bente sa...

Heia Linda. Så kjempefint det ble. Nydelig.

Ha en fantastisk tirsdag

Klem fra meg

Mamsens hus sa...

Hei :)
Kjempefint!
Så i innlegget under bordet du har laget, utrolig flott. :)
Krativt å bruke gammelt vindu og hylle knekter.
Ønsker deg en fin dag. :)

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Hei!
Trening ja... Sukk. *Dårlig samvittighet*
Flinke deg!
Glassklokke, tror jeg dette heter.
Takk for kommentar hos meg, jeg er glad for at vi er fler som suger på hagearbeid! Haha:-)
Ha en fortsatt fin tirsdag!
Hilsen Jeanette:-)

Fossestua sa...

Heisan :) Bare meg igjen :)
Ville bare høre om jeg kunne låne et av bildene dine av det flotte bordet du har laget? Linker selvsagt direkte til innlegget ditt :)
Legger stadig ut tips mm på facebooksiden til bloggen min, og blir kjempeglad om du gir meg lov til å tipse leserene mine om hvordan du har laget bordet :)
Klem fra Lise