onsdag 11. mai 2011

Hvorfor kjøpe når man kan lage selv?

Jeg elsker som sagt nostalgiske ting..og jeg elsker puter:D Har sett mange fine puter med diverse nostalgiske bildetrykk på..Og dem eeer jo bare såå søte<3
Men akk så dyre noen av dem er...Ikke alle...men dem jeg hadde lyst på :p

Så! Jeg fant ut..hvorfor ikke lage noen selv?


Kjøpte meg ''strykepapir'' på Clas Ohlson. Fant noen fine bilder på nettet. Tok en gammel linduk og satte i gang:)


Når jeg først satte igang var det gjort i en fei:D Og ble riktig så fornøyd med meg selv etterpå;) Kjempeenkelt var det...Bruksanvisning fulgte med ''strykepapiret'' ( Er ikke heeelt sikker på at dette er det korrekte navnet).

Blonder er blitt min nye yndlingsting..Så det måtte jo selvfølgelig også få plass på putene<3

Den nederste puta lagde jeg først..litt underlig innleggspute i den..Så den ble liksom litt firkanta..Men det skal jeg fikse en annen dag:)


Ser jeg har fått 5 følgere nå!:D Så gøy! Velkommen til meg, håper dere trives;*

Klem

2 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

Hei og tusen takk for koselig kommentar! Nydelige puter og vakker blogg!! Klem Stinemor...

Lindas Lille Leilighet sa...

Takk for det, koselig å høre:)
klem